آشنایی با انواع دستگاههای کاور کفش

کاور کفش

مقدمه:

        امروزه بسیاری از مشاغل و مکانهای حساس اعم از بیمارستانها ،آزمایشگاهها،اتاقهای سرور،رستورانها، مهدکودکها وغیره به دلیل انتقال گرد و غبار ،آلاینده ها و میکروارگانیسم ها مشکلات متعدد و آثار زیانباری را متحمل میشوند .به طور مثال:در اتاقهای سرورکه  کامپیوترها به دلیل وجود گرد وغبار خراب میشوند و یا در آزمایشگاهها، آزمایشاتی که به دلیل حضور میکرو ارگانیسم ها نتیجه کاذب میدهد وکاربران را دچار خطا میکند .

        یکی از راههای انتقال این عوامل مخرب کفش افرادی است که در این مکانها رفت و آمد میکنند بدیهی است که خارج کردن کفش افراد به منظورجلوگیری انتقال این عوامل کاری دشوار ودر عمل امکان پذیر نیست .در نتیجه بهترین راه کاور کردن کفش افراد است که برای بالا بردن سرعت و اتومات انجام شدن این امر دستگاههای کاور زن کفش طراحی ودر اختیار کاربران قرار میگیرد تا آنها بتوانند با روشی بسیار ساده و سریع و بدون اینکه نیاز به خم شدن باشد کفشهای خود را کاور کنند و به گونه ای کاملا استریل در این مکانها تردد کنند.

دسته بندی کلی دستگاههای کاور زن کفش :

دستگاههای کاور زن کفش به طور کلی سه نوع میباشد که شامل:


۱) اتوماتیک برقی هوشمند

دستگاههای کاور زن اتوماتیک با نیروی برق کار کرده و عملیات باز کردن نایلون های کاور کفش را به صورت خودکار انجام میدهد سپس کاربران با قرار دادن پا درون سوراخ کاور کفششان را کاور کنند .در این دستگاهها نایلون کاور بصورت کامل (زیر و روی کفش) کفش را کاور مینماید.

دستگاه کاور کفش اتوماتیک  اکسل دستگاه کاور زن کفش اتوماتیک


۲) دستگاههای کاور زن کفش حرارتی

دستگاههای کاور زن حرارتی یکی از پیشرفته ترین نوع دستگاههای کاور کفش میباشد.این دستگاه با برق  و تبدیل این نیرو به حرارت عمل میکند.سرعت دستگاه بالا بوده و دارای ظاهری بسیار زیبا و ارگونومیک میباشد. دستگاههای حرارتی تنها قسمت زیرین کفش ( زیره کفش ) را نایلون میکند.در دو مدل دسته تعادل دار و بدون دسته عرضه میشود.نایلونهایی مخصوص این دستگاه به صورت فیلم (رولهای) ۱۰۰۰ عددی  موجود میباشد.

دستگاه کاور کفش حرارتی کاور زن حرارتی کفش


۳) دستگاههای کاور زن کفش مکانیکی 

دستگاههای کاور زن مکانیکی دارای ابعاد کوچک تر بوده از نظر اقتصادی قیمت پایین تری نسبت به دستگاه کاور های دیگر دارند .این دستگاه ها فضای کمی را اشغال میکند و پرتابل هستند و به دلیل کم حجم وسبک بودن و داشتن دستگیره حمل به راحتی قابل حمل به هر مکانی میباشد.

نیروی لازم برای عمل دستگاه تنها فشار پای اپراتور روی نایلون است و نیازی به برق و باطری ندارد.نایلونهای این دستگاه در بسته های ۱۰۰ تایی عرضه میشود.نایلونها باید ۱۰ تا ۱۰ تا رو ی دستگاه بار گذاری شود تا ظرفیت دستگاه تکمیل شود.

دستگاه کاور کفش مکانیکی دستگاه کاور کفش جعبه ای کاور زن کفش مکانیکی کاور زن کفش جعبه ای پلی اتیلن

 

دیدگاهتان را بنویسید

.
شروع گفتگو
مشاوره آنلاین
سلام
آیا در رابطه با آشنایی با انواع دستگاههای کاور کفش احتیاج به مشاوره آنلاین در واتساپ دارید؟