تهران صنعت عضو انجمن محیط زیست پاما

بنر محیط زیست تهران صنعت

تهران صنعت عضو انجمن پاما که یک تشکل غیر دولتی محیط زیستی است میباشد. این انجمن یک گروه غیر انتفاعی  و داوطلبانه میباشد که در سطح ملی و  بین المللی فعالیت کرده و وظایف خود که همانا حفظ بیشتر محیط زیست میباشد  به بهترین وجه انجام میدهد .

این انجمن با ارتباطی که بین شهروندان و دولت انجام میدهد سیاستگزاری هایی را جهت حفظ محیط زیست انجام میدهد و طیف وسیعی از سیستم های حفاظت محیط زیستی را در کشور اجرا مینماید .

این سیستم به عنوان یک مکانیسم هشدار دهنده  نظرات و ارزیابی های کارشناسی خود را به مسوولین ارایه می نمایند ،  همچنین این مجموعه با واگذاری یک سری مسوولیت ها به شهروندان محترم مردم را از ناظران منفعل به شهروندان مسئولیت پذیر نسبت به محیط زیست بدل می نماید.

علاوه به فعالیت هایی که توسط سازمان حفاظت محیط زیست ایران جهت حفظ محیط زیست انجام میشود ، توجه ، مسوولیت پذیری و حفاظت مردم و دوستداران محیط زیست جهت حفاظت بیشتر محیط زیست کشور ضروری است . لذا تهران صنعت به عنوان عضوی از جامعه شهروندی خود را متعهد به ارائه هر چه بهتر خدمات و محصولات مرتبط با حفظ محیط زیست نموده و از هیچ تلاشی دریغ نمی نماید.

 

اقلام مرتبط تهران صنعت جهت حفظ محیط زیست :

– سطل زباله ها

– جاروبرقی های صنعتی

– دستگاه‌های کفشوی و زمینشوی صنعتی

– دستگاه‌های کاور کفش

– دستگاه‌های واکس کفش

– ترولی های نظافت

– تی شوی

و …..