منشور اخلاقی تهران صنعت

منشور اخلاقی تهران صنعت

آموزش ، حفظ و بکارگیری اخلاق  جهت حفظ حقوق کامل مشتری و انجام صحیح و بی نقص امور شرکت از جمله مسائل ضروری هر شرکت و سازمانی میباشد از جمله تهران صنعت میباشند که به برخی از این اصول در ذیل اشاره مینماییم :

۞ کارکنان تهران صنعت با ایمان به اراده خالق هستی و در جهت حفظ منافع ملی به ارائه خدمات برتر مشاوره ای و کالایی به مشتریان می پردازند و جلب رضایت آنان را سرلوحه امور خود میدانند.

۞ کارکنان تهران صنعت بر این باورند که مشتریان سرمایه های واقعی این مجموعه هستند و حضور و پشتیبانی  آنان را  مغتنم می شمارند.

۞ کارکنان تهران صنعت با رعایت نظم ، آراستگی ، وقت شناسی و مسئولیت پذیری آماده پذیرش همه مشتریان  در واحد مرکزی تهران صنعت می باشند.

۞ کارکنان تهران صنعت بر این باورند که عزت ، احترام و تکریم مراجعان ، از مهمترین مسوولیت های آنان است و سعی خواهند نمود تا شخصیت و جایگاه مشتریان در فرآیند ارتباطات متقابل محفوظ باشد.

۞ کارکنان تهران صنعت انجام سفارشات و امور مراجعان  را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضروری دانسته و کوشش خواهند نمود از اتلاف وقت آنان جلوگیری نمایند.

۞ کارکنان تهران صنعت مصمم هستند خدمات خود را با کیفیت مطلوب و به شیوه ‏ای مناسب و نوین در اختیار مشتریان قرار دهند.

۞ کارکنان تهران صنعت وظیفه دارند تا در حوزه کاری خود هرگونه اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به سرعت و با توجه به مقررات برای آنان فراهم آورند.

۞ کارکنان تهران صنعت بر این باورند که مبنای ارزیابی فعالیت های آنان نظرات و میزان رضایت مشتریان است.

۞ کارکنان تهران صنعت دریافت هرگونه انتقاد نظر یا پیشنهاد از سوی مشتریان را ارج نهاده و از آن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء کاری استقبال میکنند.