مراحل راه اندازی دستگاه کاور کفش اتوماتیک

برای شروع کار دستگاه کاور را از جعبه خارج و در محل مورد نظر قرار دهید ، راهنمای همراه دستگاه رابه دقت مطالعه بفرمایید ، دوشاخه برق را به پریز زده  (بهتر است دستگاه را به یک محافظ کامپیوتر متصل بفرمایید) و دکمه ON/OFF را در حالت ON قرار دهید  . 

مرحله۱) در بالای دستگاه کاور کفش (در مدل های دسته دار) دستگیره تلسکوپی قرار دارد دستگیره را گرفته و آنرا به آرامی به بیرون بکسید هنگامی که دسته در هنگام بیرون کشیدن متوقف شد دسته را رها کنید در این حالت دستگیره در جای خود ثابت شده است.

دستگیره دستگاه کاور کفش

مرحله۲) درب یکی از جعبه نایلونهای کاور کفش مخصوص دستگاه را باز نمایید وزنه پلاستیکی همراه دستگاه را روی کاورهای کفش بگذارید و درب جعبه را ببندید.

وزنه را روی نایلون های کاور کفش قرار دهید

مرحله ۳) درب روی دستگاه کاور کفش را باز کرده و جعبه ای که وزنه را داخل آن قرار دادید را بطوریکه نوک پیکان به سمت رو برو باشد در داخل دستگاه قرار دهید.

بستن درب دستگاههای کاور کفش

مرحله۴) بعد از آماده سازی دستگاه از روی کنترل پنل با فشردن دکمه on/off  دستگاه را روشن کنید،دستگاه شروع به کار کرده و هر دو چراغ سفید و چراغ سبز رنگ روشن میگردند، در این حالت دستگاه یک عدد کاور کفش از درون خشاب دستگاه بیرون کشیده و بار گذاری میکند. هنگامی که دستگاه یک کاور را برای استفاده آماده نمود چراغ سبز روی پنل خاموش شده و چراغ LEDدر حفره قرار گیری پا درون دستگاه روشن میگردد.

دکمه استارت دستگاه کاور کفش را فشار دهید

مرحله۵) هنگامی که یک عدد کاور کفش باز میگردد چراغ LEDتعبیه شده در حفره محل قرار گیری پا روشن میگردد و به کاربر این پیام را میدهد که کاور باز شده آماده استفاده است،در این حالت کاربر میتواند پای خود را به صورت عمودی داخل حفره ببرد بعد از اینکه لامپ LEDخاموش شد کاربر میتواند پای کاور شده را از دستگاه خارج کند.

بردن پا داخل سوراخ مخصوص دستگاه کاور کفش

خارج ساختن پا پس از کاور شدن کفش

مرحله۶) هنگامی که کاربر اولین کفش خود را کاور کرد و پای خود را خارج نمود دستگاه شروع به آماده سازی کاور بعدی مینماید و این عمل را تا زمانی که کلیه کاور های موجود در جعبه کاور کفش به اتمام برسد انجام میدهد و صفحه نمایشگر دستگاه عدد ۰۰۰ را نمایش دهد در این حال میتوان مرحله مرحله ۳ را انجام داد و خشاب (جعبه کاور)جدید را در دستگاه جا گذاری نمود و پس از آن دکمه SET دستگاه فشرده تا نمایشگر اعداد دستگاه ریست گردد.

-دکمه Setting  یا set  را برای مدت طولانی نگه دارید ،سپس دکمه on/off  را فشار دهیددر این صورت میتوانید عدد نمایش داده شده روی نمایشگر را تغییر دهید

دیدگاهتان را بنویسید

.
شروع گفتگو
مشاوره آنلاین
سلام
آیا در رابطه با مراحل راه اندازی دستگاه کاور کفش اتوماتیک احتیاج به مشاوره آنلاین در واتساپ دارید؟